niedziela, 17 września 2017

Oprawiony!!!



Witam!

Właśnie przyniosłam od ramiarza oprawiony obraz"Punkt na skale".Moim zdaniem wygląda imponująco.Bardzo jestem dumna z tego haftu!!Piszecie w komentarzach,że szybko mi to idzie.Nie jest do końca to prawdą.Ten akurat haft rozpoczęłam w czerwcu.Większość to pół-krzyżyki,a więc szybko je się stawiało.Tak wygląda efekt końcowy:







A Wam jak się podoba????

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła kolejnego haftu:



Jak myślicie co to będzie?????

Od Ewci otrzymałam takie oto przepiękne naparstki:




Bardzo Ci Ewa dziękuję-są przepiękne:)))

Dziękuję za każdy komentarz i za to,że tu zaglądacie:)

56 komentarzy:

  1. Parabéns pelo bordado!
    Os dedais são muito bonitos.
    Bom domingo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już oprawiony haft na fb. Pięknie się prezentuje w tej ramie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, piękny aż sama nabrałam ochoty na haftowanie. Podziwiam Twoje umiejętności.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami się zastanawiam, czy Ty Jadziu nie masz przypadkiem dodatkowej pary rąk:)?
    Tempo powstawania Twoich prac jest niesamowita!
    Oprawiaony haft wygląda przepięknie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała oprawa :)
    oże jakaś łąka się znowu zaczyna i kwiatki po łące biegające?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiałam go już na fb. Wygląda oszałamiająco pięknie. Gratuluję Jadziu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący! Wspaniale Ci to idzie, masz ogromną cierpliwość i zdolności. Kolekcja obrazów rośnie! Naparstków także :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadwigo, to od czerwca to nie jest szybko?:)))) Nie przyznam sie Tobie jak dlugo ja swoje prace dlubie;) Obraz przepiekny i widze , ze kolejne cudo rozpoczelas...pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft piękny :). Ten , który zaczęłaś to może wiatrak ;) ? Cudne naparstki dostałas od Ewci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny i przepiękny:-)
    Masz być z czego dumna:-) Gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację , haft wygląda imponująco i jest piękny :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny widok.
    Moim zdaniem od czerwca taki duży obraz... to jest super tempo.
    Teraz jakąś łąkę chyba uwieczniasz, może maki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadziu, piękny haft i piękna oprawa. Masz prawo być dumna z siebie :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny haft i kolejny rozpoczęty już nie mogę się doczekać efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jadziu obraz przepiękny i piękna ramka. Jak najbardziej musisz być dumna ze Swego dzieła. A co teraz zaczęłaś to nie wiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. no pewnie że szybko,śliczny BARDZO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Jadziu, masz prawo być dumna bo obraz wygląda pięknie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft prezentuje się świetnie! Bardzo jestem ciekawa co będzie na kolejnym...
    Nowe okazy do kolekcji fantastyczne! Różne materiały, wzory i kraje. Super!
    Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny!!! Pięknie się prezentuje! A co nowego się wyszywa? hmmm... nie mam pojęcia, ale na pewno będzie sliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Parabéns pelo fantástico bordado!
    Os dedais são lindos.

    OdpowiedzUsuń
  21. El bordado me encanta tengo pasión por los faros.
    El próximo ya falta menos para verlo.
    Y los dedales son maravillosos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny obraz i podziwiam niezmiernie�� pewnie jakiś widoczek z łąka? Pozdrawiam ciepło Jadziu ��

    OdpowiedzUsuń
  23. W ramie prezentuje się rewelacyjnie.
    Ma klasę !

    OdpowiedzUsuń
  24. hehe ja tam nadal jestem zdania że tempo świetne, niezależnie czy 1/2xxx czy całe xxx ;))))))) A oprawione dzieło wygląda wspaniale! Nawet kolory chmur wpasowały się w kolor ściany :))))))) co do nowego haftu to nie mam pojęcia, ja na razie widzę trawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny!!! Moja obrazy zawsze muszą swoje "odleżec" zanim je oprawię i powieszę na ścianie... Ciekawa jestem nowego ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się prezentuje po oprawieniu :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jadziu przepięknie się prezentuje obraz! a ciekawe co to się już nowego kroi? pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję finału! Piękny obraz :)
    A w kolejnym hafcie też spore postępy :) Ciekawa jestem co tam masz na tamborku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie obraz się teraz prezentuje :) a następny już w kolejce :) Jesteś niesamowita Jadziu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny haft - i fajne naparstki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana , gratuluję !!! Ten haft jest imponujący , prezentuje się rewelacyjnie . Co nowego zaczęłaś ? nie mam pojęcia . Gratuluję nowych naparstków , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze podziwiam Twoje piękne hafty .Z niecierpliwością czekam na nowy.Bardzo się cieszę ,że naparstki spodobały się.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest powód do dumy, bo obraz jest przepiękny!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny jest ten obraz i pięknie oprawiony!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny haft! i powodzenia z następnym :) a naparstki zawsze super nowe okazy do kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi :)

    How a beautiful job and thimbles.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  37. Haft powala, kolory dobrane idealnie, mam wrażenie, że słyszę szum fal rozbijających się o kamienie. Mówisz, że wcale nie szybko Ci idzie, bo od czerwca , kurde, litości Jadziunia, post pisałaś w połowie września, a obraz już wrócił od ramiarza, stąd wniosek, że idziesz jak burza !
    Buziaki :)
    Ps. Nowego obrazu nawet nie próbuję zgadywać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Imponujący obraz!!! Ciekawa jestem nowego haftu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oprawa idealna, haft pięknie się prezentuje! Powodzenia z następną pracą.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny obraz!!!
    Idealnie oprawiony!

    OdpowiedzUsuń
  41. Haftowany obraz to prawdziwe mistrzostwo. Jest piękny. A naparsteczki pełne uroku. Ten pierwszy z piramidka na górze to ciekawy okaz. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękna praca! Podziwiam talent :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obraz ... przecudnej urody ... Jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudo! I jak pięknie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń